musta tulee ihan pöpijaakko. hauvat on ihkuja. (=> ilmeisesti miehen näkemys blogailustani, sillä hän ystävällisesti laati tämän aloituksen puolestani) 

Tänään oli jo parempi. Olin ajoissa koulussa, vaikka olin nukkunut pääni selvittelyn takia vain muutaman hassun tunnin. Lainasin tenttikirjan, ja jopa luinkin sitä. Sain myös päätökseen sopan keiton, ja lopputulos osoittautui mitä ilmeisimmin varsin menestyksekkääksi! Se oli suuri helpotus, sillä juuri niin olin sen toivonutkin menevän. Tarkoitin vain hyvää, ja kerrankin onnistuin ilmaisemaan itseäni niin, ettei minua ymmärretty väärin. Onneksi ihmiset osaavat olla toisinaan myös kovasti fiksuja (ja tällä en takoita itseäni)!

Minulla on ajatus, mutta en saa sitä ulos järkevästi. Teksti vain kangertelee, joten jään odottelemaan laajamittaisempaa inspiraatiota. Mainittakoon kuitenkin tähän loppuun, että sain tänään positiivisella energialla varautuneita suukkoja mitä suloisimmalta pikkuhauvelilta kaupan edessä (omistajalta salaa) - eikä tämä liity oikeastaan mitenkään mihinkään. Huomaavainen nuuskutin joka tapauksessa, sillä hän teki aloitteen ja minä tulin hyvälle mielelle.